توسعه برای هر کسب و کاری، یک هدف، دستاورد و سرمایه است و یکی از مؤلفهها برای تحقق آن، استفاده از تکنولوژیهای نوین است. شاید در نگاه نخست، اینگونه به نظر بیاید که کسبوکارهای کوچک با استفاده از یک تلفن ویپ معمولی میتوانند با مشتریان خود در ارتباط باشند اما اگر چشم انداز آنها توسعه در آینده داشته باشد، ضروری است به فراتر از رفع نیازها، یعنی جلب رضایت مشتریان نظر داشته باشد؛ استفاده از خطوط تلفنی Toll Free راهکار موثری برای این امر است.
خطوط Toll Free (تول فری) این امکان را در اختیار مشتریان قرار میدهد که به صورت رایگان با سازمانها و کسبوکارها تماس بگیرند. به این معنا که مشتریان هیچ هزینهای بابت مکالمه نمیپردازند و هزینه تماس را کسبوکار تقبل میکند. این خطوط با سرشماره رند و خاص ۹۰۰۰ ارائه میشود و میتواند نقش مهمی در افزایش اثربخشی تبلیغات، افزایش اعتبار و اعتماد مشتریان، برند شدن شماره سازمان و پشتیبانی حرفهای داشته باشد. در ضمن امکان ارسال پیامک انبوه را نیز روی این سرشماره امکانپذیراست و در نتیجه کل کانالهای ارتباطی سازمانها با مشتریانشان یکپارچه خواهد شد.